Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vznik lokální sítě komunitních porodních asistentek (akční výzkum)
Zachová, Tereza ; Hájková Klíčová, Kateřina (vedoucí práce) ; Bosá, Monika (oponent)
Tato práce vznikla na základě akčního výzkumu na pomezí oboru porodní asistence a řízení zdravotnických a sociálních organizací. Mapuje vývoj vzniku lokální sítě komunitních porodních asistentek v Brně mezi lety 2021 - 2022. Na začátku měla brněnská komunitní porodní asistentka sen pracovat v porodním domě. Jelikož je to však momentálně v České republice nereálné, hledala způsoby, jak by mohla spolu s kolegyněmi pracovat a poskytovat tak dostupnou a kvalitní péči ženám, které by si ji přály. Díky dotaci od městské části Brno-střed se uskutečnilo pět facilitovaných setkání porodních asistentek. Na těchto schůzkách se zjišťovalo, jaké jsou motivy a potřeby porodních asistentek, s jakými překážkami se setkávají a jaké mají zkušenosti ze své praxe. Postupně se tak designovala služba, která by ženám mohla poskytovat individuální komplexní podporu a péči v těhotenství, při porodu a v šestinedělí, zajištěnou porodními asistentkami. Dnes už má původní sen konkrétní podobu - Hnízdo. Je to (prozatím neformální) uskupení porodních asistentek, které se pravidelně scházejí, mají definovanou společnou vizi, sdílené hodnoty a principy péče, sbírají statistiky z porodů, mají pravidelné supervize a postupně realizují systém zastupitelnosti. Také začínají být známé mezi dalšími odborníky v jejich lokalitě a ve...
Design služeb ve veřejných knihovnách
Šnýdl, Jakub ; Dombrovská, Michaela (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o designu služeb ve veřejných knihovnách. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou popsány služby ve veřejných knihovnách, jsou představeny základy a principy designu služeb. Dále následuje přehled nástrojů a metod designu služeb vhodných k využití v knihovnách. V praktické části jsou analyzovány služby Knihovny Matěje Josefa Sychry z hlediska uživatele pomocí nástrojů a metod designu služeb a jsou navržena možná vylepšení těchto služeb.
Analýza možností realizace tiskového řešení
Nosek, Miloš ; Přibyl, Vladimír (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem práce je spojení získaných izolovaných znalostí z jednotlivých předmětů do logického celku, který bude tvořit systém pro správu IT služeb včetně transparentního manažerského rozhodování. Hodnota zmíněného řešení spočívá v propojení znalostí z rámce ITIL, z posledního vývoje v oblasti outsourcingu a z manažerského rozhodování. K dosažení výsledku bude nezbytné pracovat s kvantitativními i kvalitativními daty, která budou vyjádřena v podobě IT služby. IT službou bude tiskové řešení. Nejlepší varianta řešení bude vybrána pomocí zvolené transparentní metody pro podporu rozhodování. Představený postup je možno zobecnit a využít pro návrhy a posuzování dalších IT služeb.
Design služeb ve veřejných knihovnách
Šnýdl, Jakub ; Dombrovská, Michaela (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o designu služeb ve veřejných knihovnách. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou popsány služby ve veřejných knihovnách, jsou představeny základy a principy designu služeb. Dále následuje přehled nástrojů a metod designu služeb vhodných k využití v knihovnách. V praktické části jsou analyzovány služby Knihovny Matěje Josefa Sychry z hlediska uživatele pomocí nástrojů a metod designu služeb a jsou navržena možná vylepšení těchto služeb.
Využítí ITILu v3 ve vybrané společnosti
Leinveber, Jiří ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Dohnalová, Daniela (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na využití ověřených praktik z IT Infrastructure Library v3 v konkrétní společnosti. ITIL v3 je popsán v 5 knižních publikacích a 26 klíčových procesech. Cílem této práce je vybrat pouze relevantní procesy, které jsou detailně popsány a navrženy pro vybranou společnost. V teoretické části práce je ITIL představený a zmíněny jsou zjevné výhody, které plynou z jeho využití. Jsou zde uvedeny i související rámce a to z důvodu uceleného pohledu na ostatní metodiky. V praktické části je představena vybraná společnost. Konkrétní projekt a relevantní procesy jsou vybrány s pomocí metody kvantitativní výzkumu. Na základě výsledků výzkumu je vybrán Release and Deployment Management, Supplier Management a Asset and Configuration Management, který je dále detailně rozebrán.
Services for Effective Rural Governance - A Design Thinking View
Zejda, Vladimír ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
Diplomová práce poskytuje pohled na problémy, se kterými se potýkají starostové v malých českých obcích a představuje komplexní přehled přístupů k jejich řešení. Konkrétně se zaměřuje a nefinanční a nelegislativní nástroje spolupráce a externí podpory, které jsou společně uvedeny jako "služby pro efektivní místní správu". Práce dále představuje koncept designu služeb a jeho využití ve veřejném sektoru. V závěru je tato metoda použita pro analýzu a návrh změn aktuálně dostupných služeb pro efektivní místní správu tak aby co nejlépe sloužili starostům.
Design služeb Zátiší Catering Group, a.s.
Vaňková, Jana ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
ráce na téma "Design služeb Zátiší Catering Group, a.s. se věnuje inovačnímu managementu a designu služeb. Cílem práce bylo na základně výzkumu identifikovat příležitosti pro zlepšení a inovace stravovacích služeb Zatiší Catering Group, a.s. Náplní diplomové práce je rešerše designu služeb a inovačního procesu, výzkum uskutečněný při aplikaci přístupů designu služeb, představení výstupu z výzkumu, vlastní návrh designu nové služby a stanovení doporučení. Při výzkumu byly využity metody persona, kontextuální rozhovor, safari službou, benchmarking, service blueprints a empatická mapa, z technik pak product box. Přínos práce tkví k teoretické determinaci designu služeb a jeho následné aplikaci při designování konkrétní služby. Výsledkem diplomové práce je návrh služby pro školní restauraci v Lycée Français de Prague.
Design knihovnického kurikula od A do Z
Škyřík, Petr
Tato přenáška je na pomezí designu služeb, managementu a vzdělávání. Rád bych v ní představil aplikovaný myšlenkový model, který uplatňuji při tvorbě knihovnického kurikula u nás na KISK. Domnívám se, že to může být poučně/inspirativní/odstrašující pro všechny, kteří řídí nějakou instituci či projekt. Pár klíčových pojmů: Analýza zájmových skupin, Benchlearning, Budování značky, Hodnotová analýza, Kaizen, Organický růst, Porucha paměti, atd. :)
Prezentace: idr-596_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-596_2 - Stáhnout plný textMP4
Capacity Management a ITIL ve službách datacentra
Lapotka, Aliaksandr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Tarhini, Walid (oponent)
Tato práce se zabývá procesem Capacity Managementu. Hlavním cílem procesu je zajištění dostatečné kapacity existující infrastruktury, k podpoře každodenních činností podniku a prognóz budoucích kapacit na základě požadavků ze strany byznysu. V první části se autor zaměřuje na představení základních charakteristik Capacity Managementu patřící do rámce Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Také autor provede analýzu procesu Capacity Managementu v nejmenované společnosti a porovná ho s best practices ITIL. Druhá část práce se odvozuje od první, kde se autorem rozebírá návaznost řízení kapacity byznysu a kapacity IS/ICT. V poslední části se jedná o technologie Cloud Computingu v řízení kapacit jako takových, tak i o zavedení daných technologií ve vybrané společnosti. Každá z částí se skládá jak z teoretických podkladů z různorodých zdrojů, tak i z praktických zkušeností autora.
Inovace ve službách: Využití designu služeb v praxi
Kánská, Kateřina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Siser, Roman (oponent)
Teoretická část práce je věnována seznámení se s problematikou designu služeb. Jsou zde přiblížena specifika služeb a také trendy, které lze očekávat ve službách v budoucnu. Dále je zde blíže představen obor designu služeb. Jeho cílem je nalezení všech "kontaktních míst", kde se zákazníci se službou setkávají, objevení cest, kterými zákazníci službou prostupují, a na základě těchto vstupů inovování služeb pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost a zároveň přínos pro poskytovatele. Úvodní část práce také představuje argumenty, proč se designu služeb věnovat, a zároveň přináší nejvýznamnější metody, jakými lze služby vylepšovat, jako jsou "cesta zákazníka službou", "persóny", vlastní vyzkoušení služeb, "etnografický výzkum" a "webdesign". Ty jsou dále využity v praktické části práce. Praktické využití designu služeb je realizováno pro projekt ""Brýle domů"". Jeho podstatou je prodej brýlí na předpis přes e-shop bryle-domu.cz a zároveň prostřednictvím patentovaného konceptu "Optiscont" -- samoobslužné oční optiky. Za účelem designu služeb projektu "Brýle domů"je pomocí představených metod proveden výzkum, který má dvě fáze. První fáze se věnuje testování prototypu služby, druhá fáze komplexnímu hodnocení služeb inovovaných mj. na základě výstupů první fáze výzkumu. Závěrečná část práce se věnuje interpretaci výsledků. Na základě výsledků výzkumu a testování je sestavena "cesta zákazníka službou" včetně vyprofilovaných "persón" -- archetypů zákazníků služby. Prostřednictvím "rezervoáru dobré vůle" jsou souhrnně prezentovány silné a slabé stránky služby. Závěrem jsou formulována doporučení pro inovace služeb. Hlavním doporučením je zjednodušit webové stránky, vysvětlit zákazníkům fungování konceptu Optiscont v místě prodeje a zaměřit se na propojení všech kontaktních míst služby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.